Cigdemefe_07 eğitim araştırmada Ender Atalay’a tavsiye üzerine gittim.memnumda ayrıldım.ama en son ocak ayında muayene oldum.mart ayındayız ve sonra hiç yakalayamadım.o yok die başka başka doktorlara denk geldim.o doktorlarda da hep ağlayarak ayrıldım hastaneden🥺24 martta randevusu açılmış Ender Atalayın,talep oluşturmuştum.tekrar gidicem.yani yakalayabilirseniz denemenizi tavsiye ederim.