gulnurkrms aynı durumu bende yaşıyorum cnm , 34+2 yim önce ki gibi sürekli hissetmiyorum , hemşire artık yeri daraldığı için daha az hissedeceğimi söylemişti sanırım bu yüzden diye düşünüyorum ☺️ Yarın doktor randevum var , sorucam bende bakalım ne dicek 🤷♀️