makbule17 kızlar 3 lü test sonucum 9 martta çıkmış ben daha şimdi gördüm e nabızda ama anlamadım değer + ne demek oluyor riskli mi acaba daha kontrolüme de var
Beyzan738 makbule17 normal canm ustede yazyor ..ki anormal bsy olsaydi Allah korusun doktor yada hemşire arar soler
Fatma0090 makbule17 sen sabah hastaneye bağlan doktorunu söyle sonuc sorucam de bagalsalar öğrenirsin
Civcivinannesiii Fatma0090 hayır e nabıza düşen deger farkli raporda yazan farklı rapor düşmüyo özelde olsa elden almak gerek 😊