1Asyaaa- kurabiyela bana da suyun az dedi gunde 1 bardak havuç suyu içtim 10 günde normale döndü günlük 3 litre au içiyorum 37arti 4 teyiz iyi hala
melikerhan19 Esenkaplan banada bir doktor suyun azalmış benim hastam olsan erken doğum düşünürdüm dedi. Diğer doktorda şuanlık idare eder dedi hangisine inanalım insan şaşırıyor
Oguzmine Her hafta takipteyim.. 3 lt su iç birde havuç suyu dedi doktorum ..şimdilk artarak ilerliyor sıkmayın canınızı inşallah artacaktır bende önce çok korkmuştum ama alışıyor insan gelişimi iyiyse sıkıntı yok dedi bnm doktorum
kurabiyela Oguzmine Şükür boyu ve kilosu hakkında bir şey demedi iyi sanırım 49 cm 2450 gram 34+2 de bende uyacağım başlayayım havuç suyuna inşallah düzelir 🙏
Serapcemre kurabiyela vallaha ıkı hafta once gittiğimde 5.5lt içerek gittm ya da beş ltre suyu iyi dedi ıkı haftada 3.5-4lt içtim hatta dün 4.5la tamamladım ona rağmen suyu azalmış dedi anlamıyorm napacam çok zorlanıyorm
kurabiyela Serapcemre Gerçekten bende şaşırdım bu ikinci gebeliğim ilkinde prensesmisim meğer hiç duymadiklarim bu gebeliğimde yaşanıyor
Brnaebu kurabiyela kuzum benim biraz azdi cok degildi doktorum haftada 3 kez 1 bardak demisti.sende doktoruna sorabilirsin iyice azaldiysa hergun 1 bardak icsende olur gibi geliyor.ama hazir olmayacak kendin sikacaksin