Gayecik Serenay07 20+6 oldum hala bile oluyor bünyeye göre değişiyor bence hemen düzelirsiniz inşallah ilk gebelikmi sizinde ♥️
Serenay07 Gayecik evet canım öldüm mide bulantısından su 4 gundur ıyıyım bıraz daha ınsallah hepımınızınkıde gecer
Serenay07 Gayecik evet prilam kullanıyorm ama artık bırakmak ıstıyorm sonra gerı kötü olurum mıdem bulanır dıye korkuyrm