Bende 32+5im tam 32 de gitmiştim kilosunu söylemedi haftasına göre iyi dedi, bide 2 hafta büyük çıktı oda ben ve eşim uzun boylu olduğumuz içinmiş. En son kilosuna 29+6 da 1650 demişlerdi, haftaya tekrar gidicem bakalım kaç çıkacak🤷🏻♀️ bence çok takma kafana doktor normal dediyse normaldir. Eğer küçük olsa doktor beslenme düzeni söylerdi bebek kilo alsın diye demekki iyi canım 🥰