Kizlar saat 3gibi ablamla buluştum herzaman ki parkikizda oturduk muhabbet cay ictim ama bu sefer bir 4 saat oturmusum sanirim sonrada marketten birseyler aldim cok ta agir degildi ama eve geldiğimde karnim baya bi şişti ya gaz dan mi acaba ve yorgunluk hissettim yani boyle bu kadarcik oturmayla birseyler hafif orta agirlikta diyim tasimakta birsey olmamistir dimi ya kendiki bi kotu hisettim neden böyle oldu anlamadim herzaman ciktigim gittigim yer fazla oturdum diyemi acaba ya