Edaservet 26haftalık hamileyim bebeğim 2 gündür çok aşağıda hareket ediyor sanki ayağı sanki rahmimden dısarı çıkıcakmış gibi hissediyorum tehlikeli bi durummu yasayan varmı
ikarus Ben de bazen öyle hissedip korkuyordum😊 ama ayakları aşağıda olduğu için öyle hissettiriyor. Doktora gittiğimizde gösteriyordu doktor. Zamanla azalsa da ara ara yine çok aşağılardan hissediyorum hareketlerini. 31. Haftaya geldik şimdi. Çok şükür bir sıkıntı olmadı bu durum, aklına takılmasın 😊
Edaservet Sağolun ya iki gündür tedirgin ediyo beni normalde pozısyonla alakalı oldugunu biliyorum ama bu haftalarda cok erken doğum riski duydugum için etrafımdakılerden ıster ıstemez kafama takılıyo yani