Eloshi Kizlar 36+1 haftaligm doktorum bebegin gelisiminin onde oldugunu soyluyordu smdiye kdr baska bir doktor bgun karin cevresi kucuk dedi bi kac gun geride dedi 3065 grm bebegim haftasina gore zayifmi sizce 2 ayri doktor 2 ayri sey soyluyor karnimda cok buyumedi oyle aman aman hangi doktorun dedigi dogru ben anlamadim morelim cok bozuldu 37de sezeryan olcam ya gelisimi geriyse kuveze girerse die dusunmeden edemiyorum:(
Bahar1508 Eloshi benimde 36+0 da bebek 3100 küsür dü kafası büyük önde dedi doktor ve biraz başka gebelere baktığım da evet önde oluyor yani seninki gayet normal canını sıkma herkese bir şey diyorlar
Fnen Eloshi hayır tabii ki haftasına göre önde hatta, haftada ortalama 300kg alıyorlar doktor size hangi mantıkla geride dedi bilmiyorum :)
Prenseslerimm_3 Eloshi saçmalamayın kilosu o kadar iyi ki bende böyle mesajları görünce moralim aşırı bozuluyor 37. Haftamdayım bebeğim 2200 gr
Ccansuuu Eloshi benim kızıma da öyle dediler karın çevresi 3 haftaya çıkmıştı geriliği ve suyum azalmıştı gelişemiyor diye 34 te aldılar doğumdan bir gün önce 1850 ölçüldü kilosu ve kızım 2300 doğdu gayet de uyumluydu haftasıyla boyu kilosu o yüzden size tavsiyem ölçümlere bakıp erken almalarına müsade etmeyin bir kaç doktora daha görünün derim bir de kuzenimin de kızının karın çevresi önde gidiyordu 4 kilo dedi doktor 3 kilo doğdu o bebeğin genetik yapısından değişiyor yani
Tugceelanaz Cnm zaten tam net ölçüm yapamiyorlar ki belirli bi aydan sonra artık büyüdü bebeğin her doktor farklı birşey söylüyor . Banada kızımın kafası büyük dediler gayet sağlıklı doğdu , büyük felan değildi. İçini ferah tut
Eloshi Bahar1508 ayni bnada kafasi buyuk birz karin bolgesine gore karni geride dedi saglik sorunlarimdan dolayida 39.haftayi bekleyemicez sezeryan icin 37 de alcaklar buyuk ihtimal bebegimde gelisim geriligi olurda bise olursa die cok korkuyorum vicdan azabi cekiyorum keske dayanabilsem die geldigimden beri agliyorum :(
Kubra_kocbug Benimde bebegime karın bölgesi şiş demişti gecen hafta bu hafta tekrar gidip baktır cam şişlik var mı veya devam ediyormu die
Eloshi Prenseslerimm_3 bnce sizde tek doktra kalmayin caninizi skmayn dicem ama bnmde sizden farkm yok herkes farkli birsey soluyor biri 2 hafta ilerde diyor digeri karin bolgesi geri diyor nasil oluyor ben anlayamiyorm
Sedaneva Prenseslerimm_3 Benim kıızn da 37fe 2530 gramdı. Ben de korktum ama normalmiş. Alt sınırda. Kilo değil de Amniyo sıvısı, göbek bağı VS önemli. Korkma yani.
Bahar1508 Eloshi ama neden sezeryana alıyor ki benimde 2-3 hafta önde gidiyor hep ama doktor suyun gelmesine kadar bekleyecek eğer kanaldan geçmezse sezeryan olacak ama herkesin durumu da farklı bi başka doktorada mı görünseniz acaba her doktorun düzeni hasta bakımı farklı
Eloshi Bahar1508 bnm tasikardim var cnm ve cok yogun nefes darliigi yasiyorum 200lere cikiyor nabiz ssni riske atamam diyor bekledikce daha kotu olursun diyor norml dgum sansim yok yni suyu beklesede bosa beklicek