Zeynepkereeem Tugcekaya ben kızımı o doktorda dogurdum cok memnun kaldım ama benım zamanımda erdem camlıcadaydı muane ucretı ne kadar acaba
Mrveakbas Bende çok memnunum canım 11 haftalığım henüz ama başından beri çok iyi şekilde ilgilenip sürekli çağırıyor😍