Papatyam12345 Arkadaşlar lütfen yardım edin görümcem tüp bebek transferinin 5. Günü bugün akıntı ile karışık pembe lekelenme geldi normal mi yerleşme kanaması mi yardımcı olur musunuz ? Şimdiden teşekkürler
Naz23 Papatyam12345 benim 7. Gün aynısı olmuştu hemsiremi aradım yerleşme kanamasdr dedi çok şükür öyleydi .Rabbim görümcenizinde gönlüne göre versin
moom222 Papatyam12345 benmde ilk denemem de lekelenme olmuştu sonra test günü pozirifi görmüştüm inşallah yerlesmedir cnm 🤲
Fatma0090 Papatyam12345 yerleşme kanaması ama artar kırmızı olursa hemn acile gitsin progestan da vermesi lazm doktorun düşük önleyici