ebru23 yok kuzum bizde 2 doz tetanoz oluyoruz bebişin doopler cihazıyla kalbini dinliyorlar sonrada gün verip kan-idrar tahliline bakıp takibini yapıyorlar vitamin,kan ilacı vs de veriyorlar bebek içinde yine aynı ebeler takip yapıcak doğduğunda Bende ebe-hemşireyim bazılarının kaydı yoktur o yüzden hamileliğinde aşısı takibi yapılmamıştır bebek için sonradan kayıt oluşturmuştur