Tugcee clalHasan yok cnm etmıyorlar daha erken son haftalarda ediyorlar herhangıbı sıkıntın yoksa erken dogum riski ve agrın
Seydaeksi clalHasan son haftalarda ediliyor ama bundan sonra her nstye girdiğinde temiz git derim ben.. 31de gittim ben nst de sancım çıkınca baktılar sorun yok ama bitane bile sancı çıksa bakıyolar hazırlıklı olmak lazım artık
Sonay clalHasan hayır cnm düşük kalp atışı durması yada duyulmaması boş gebelik olmadığı sürece alttan bakmıyorlar . Son haftalarda nst de Sancı çıkarsa alttan bakıyorlar . Rahat ol ilk gebeliğin sanırım ☺
clalHasan Aynen İlk gebeliğim. İnşAllah gerek duyup etmezler ☺Hareketleri çok cansız ama sorun olmaz İnşAllah