Mervedua Kızlar aşırı stresliyimmmm. Aslında ilk doğumum değil 2. Normal doğumum olcak ama ilk normal doğumumda ıkınmayı bilmediğimden ve kızım kakasını yaptığından hızlı bir doğum olmak zorundaydı ve çok zorlanmıştım. Suni sancıdan korkmuyorum ama tekrar ıkanamicam korkusu var. 38 haftalığım ama bebeğimin kilosu 2 hafta önde olduğu için doktor yarın alalım 4 kilodan sonra normal doğum yapamayız dedi 4 cm de açılmam var dua edin lütfen aşırı stresliyimmm
Beno Mervedua ayy nolur müsait olduğunda tecrübelerini yaz sanırım benimde bebeğim gelmicek suni önerecek doktorum.merakla bekliyorum
kerimeurgun Mervedua saglikla gelsin insallah hic korkma canim rabbim yardimcin olsun bol bol nefes egsersizi yap cok ise yariyor hem rahatlarsin hem kasilmalarini kontrol edebilirsin mefes egzersizi yap bol bol birde hurma meryem ana otu fln tavsiye ederim kolay dogum icin
Mervek92 Mervedua hayırlısıyla sağlıkla kolay bir doğumunuz olucak Allah yardımcınız olsun inşallah böyle gördüğüm herkes için dua ediyorum
Sara2712 Mervedua ilk bebeğinizde suni sancımı verildi? Benimde ters giden şeyler var yarın doktor karar verecek suni sancılı doğuma erken doğuma daha doğrusu
Tugceelanaz İnşallah sağlıkla gelir , bence stress yapma artık doğru ıkınma nasil oluyor biliyorsun o an kesin doğru yaparsın 😘 tek nefeste inşallah . Açılmanda gayet güzel , hızlı bir doğum olcak gibime geliyor 🥰
Mervedua Tugceelanaz Yaaa çok teşekkür ederim evet biraz erken açılmam oldu umarım suni sancıya çok gerek kalmaz ve tek avazda çıkar Çoklk çok teşekkür ederimm 🙏🏻💙
Ince_imral Beno canım suniden hiç korkma benim 3 cm açılmam oldu ama sancım yoktu hemen suni verdiler 3 saat sonunda doğum yaptım hatta bana mantıklı gelen suni sancı verilmesi çünkü doğumu ve açılmayı hızlandırıyor o kadar gece boyu sancı çekmektense 3 4 saat çeker hemen doğurursun şimdi 2. Çiye hamşleyim gelmese yine suni sancı isterim
Mervedua kerimeurgun İnsallahh 😢 Hurma yiyorumm meryem ana otunuda denerimm gitmeden önce çokk çok teşekkür ederimmm 🥰🥰💙
Mervedua Sara2712 hayır ilk doğumumda kendi sancım vardı ve hastaneye 7 cm açılmayla gitmiştim suni sancı almamıştım ilk defa alıcam suni sancıyı
MnksT Mervedua Allah yardımcınız olsun bir solukta doğurun yarına kadar kendi kendine sancım gelmezse büyük ihtimal bende suni alcam benimde ikinci çocuk çok gerginim Allahım bütün hamilelerin yardımcısı olsun. Şuan kaç kilo çıkıyo bebek ultrasonda
Mervedua MnksT aminn Allah razı olsunn çok sağolun 🙏🏻🥰 şuan 3 kilo 700 gram. Cuma günü alttan muayene edildi 2 cm açılmam vardı bu günkü kontrolde 4cm açılma olmuştu
Beno Ince_imral böyle tecrubeleri okumak çok rahatlatıyor beni 🤗 sezeryan hiç istemiyorum zorunda kalırsam suni alicam inşallah üstesinden gelebilirim
Ince_imral Beno gelirsin canım hiç merak etme suni sancı zamanı hızlandırmak içindir hiç düşünemden alabilirsini korkma hatta iyiki almışım dersin rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin ama tek tavsiyem normal olabileceği sürece asla sezeryana yönelme normal doğumun yararını Doğumdan sonra farkedeceksin çok artıları var
Gkcnbal Haftaya pazartesiye kadar gelmezse benimkide suni sancıyla başlıcak ve ilk doğumum lütfen detayları anlatın merakla bekliyorum Mervedua
Beno Ince_imral sezeryan hiç istemiyorum çünkü yanımda bana bakıp ilgilenicek kimse olmayacak normal olup bir an önce eski hayatima dönmek istiyorum.🤗 İnşallah hayırlısıyla atlarım hem çok heyecanlıyım hem çok merak ediyorum nasıl olacak diye 😁