aleynakc Kızlar 8+3 haftalığım yemeklerden sonra mide ağrım oluyor, dün hiç olmadı ama bugün kahvaltıdan beri ağrıyor. Böyle olan var mı, ne zaman geçer, ne iyi gelir
Sevdanur522 aleynakc canim seni uzmek istemem ama 20 haftaligim daha gecmedi halada beende oluyor tabiki kiaiden kiaiye fark eder. Soguk salataligi tuzla ye kabuguyla o kesiyo yada dondurma yiyebilirsin yogurt da olue ama soguk olmali anca gecieiyodu benimkini bide sut icebilirsin ama kisa sureli geciriyo hepsi
Mylifebebis aleynakc 6+5 im aynı sorun 3 4 gündür bendede başladı mide ağrısını sırtımdada hissediyorum sürekli midem ağzımda bir his göbek deliğimde çok ağrıyo geceleri uyuyamıyorum bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim
aleynakc Sevdanur522 seninde bu zamanlarda mı başlamıştı peki, süt içtim iyi gelir diye ama hiç fayde etmedi sıcaktı ama soğuk süt içemiyorum malesef 🥲 tavsiyelerin için teşekkür ederim 🤩
Sevdanur522 aleynakc benim de 8. Haftamda basladi agri oluyodu yanma oluyodu surekli mide bulantisi cektim öguruyodum surekli sonra doktora soyledim prilam dr diye bi ilac verdi o gecirdi soda iciyodum midemi rahatlatsin diye ama bazilarinda 15. Haftalarinda bitiyomus bazilarida ne zaman gecerse iste
aleynakc Sevdanur522 Sevdanur522 mide bulantım falan yok çok şükür, bir bu mide ağrısı var bakalım idare edeceğiz artık 😊
Eflinbebis İlk aylarda ve son dönemde tetikleyen mide sorunları 😔 şuan Bnde kötüyüm ne içsem yesem aynı sorun devam ediyor 37+
nese-kasap Ben doktora sordum önce gaviscon verdi ama içemedim sonra gebeler için dozu az olan mide hapı verdi lansor rahatlattı doktoruna sor belki sana da önerir ben çok pişman oldum erken haftalarda sormadığıma
Eflinbebis aleynakc arada rahatladigin dönem olucak cnm.. ama bn şimdi ye kadar hiç böyle sorunla karşılanmıştım güzel hamilelik geçirdim son hftalar da bana geçiriyor resmen 😁
aleynakc Mylifebebis doktoruma sordum gavisvon kullanabilirsin dedi ama şu an kullanmayı düşünmüyorum dişimi sıkacağım biraz, sizde sorun isterseniz doktorunuza göbeğiniz niye ağrıyor hiç bilmiyorum 🤷♀️