Htcnal ayse0 Annem bize hamileyken ,ikiziz bu arada cay uykusunu kacirdigi icin hep lezzo marka portakalli icecegi tuketirmis.Hala oldugunu bilmiyordum,canim cekti vallahi,kokusu burnuma geldi🙈🙈
Hatice_gzr2505 ayse0 valla çektirdin 🤭 benim de ne zamandır istiyor ama ben böyle kivi çayını falan çok seviyorum 😅 olsa da içsek arada bir içiyorum evde bulundurmuyorum yoksa sürekli içerim
Merve0004 Htcnal demir bardaklar olurdu lezo doldururduk içine de çıbık koyar buzlupa atardık gidip gelip donmuş mu diye bakardık😂 buza derdik sonra ona öyle bi güzeldi ki tadııı offfff eski günler nerdeee
hukukcuanne_06 Hamilelikte zararı olmasından öte oralet normalde de sağlıklı bir şey değil, çok seviyorum orası ayrı ama zararlı bir şey:( canınız çok çektiyse için ama tabi bi şey olmaz
Merve0004 Htcnal bende evdeki yemeğe beğnmeyip yemedim canım istemedi ona dısardan bişe almasını söyledim aldıı yaaa cücük ramazanım benim seninki de lezo alsın 😂😂😂😂