CansuH Kızlar 4 aylik hamileyim ben hep sağa da solada yatsam biraz karnımın üzerine doğru yatıyorum öyle yatmasam uykuya giremiyorum tam yüzükoyu yatmıyorum yastık koyuyorum karnıma bagzen sizce zarar verir mi bebeye? Siz nasıl yatiyodunuz?
Eslemmiraaa CansuH 20 haftadan sonra dikkat edilmesi gerekiyor canım ama yinede dikkat et yüz üstü yatmadığın sürece sorun olmaz şuan
Birgul CansuH bende tam yatmazdım yastık koyardım, insan gerçekten uykuya dalamıyo anlıyorum sizi ama tam üstü yatmadığınz sürece bişey olmaz Allahın izniyle ☺️
BMelek CansuH gobeginiz rahatsiz etmedigi surece yatabilirsiniz istediginiz gibi doktorum bana gobegin rahatsiz eder ve bebek hareketlerinde anlarsin dedi 6 aya kadar istedigim gibi yattim gobegimde cikmadigi icin ☺️
minikanne- 24e kadar yattım hep ben bi zararı da olmadı. zaten sen rahatsız olucaksın belli bi haftadan sonra
Leselis Benim ilk gebeliğimde doktorum sen ne zaman rahatsız hissedersen o zaman yüz üstü yatmayı bırak demişti 20. Haftalardan sonra yaramamıştım