Esragk1 Htcgny68 sancı arada oluyor ama hemen gecıyor çatı olmuştum nişan geldi 38de ama su gelmedi suyun gelmesi daha önemli sancılar sonra artıcakmş
GokcenK Benim de 39+2 çatı muaynesi oldm açıklığım yokmuş nst de çok az sancım çıktı düzensiz 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Aytentolga Sancım var ama ne nişan geldi ne bişey bekliyorum öle 39+4 yarım saate bir bi saate bir sancım var