trr4457 benimde vardı çikolata kistim ben evlenince doğum kontrol hapı kullanmaya başladım bebek istemiyoduk ve çok ağrılı geçerdi adet dönemlerim, 1 sene hap kullandım ağrılarım azaldı çok düzenli regl olurdum zaten hep. ilacı bıraktıktan 1 ay sonra hamile kalmışım haberim bile yoktu ve ilk kontrol için muayeneye gittiğimde hiç kistim kalmadığını söyledi doktor..