Bende 31 haftalık doğum yaptım, 1750 kg. Solunum sıkıntısı oldu çünkü ciğer geliştirici iğne 2 gun öncesi yapılmıştı. 40 günlük kritik yogun bakım süreci geçirdik. Bu dönemde en önemli faktör yogun bakımda ilgilenen bebeğin doktoru. Biz medicalparkta orduda yattık. 10. Gün cocuk için daha yapacak bişe yok dediler entübe edildi. Normal çocuk doktoru bakıyordu. Sonra samsun liv hosvital e getirdik. Orda doçent doktor ilgilendi 1 ay sonrası sağlıklı bir şekilde aldık bebeğimizi. 4 yaşında çok şükür bir sıkıntımız yok.