Canan07 Merhaba arkadaslar ilk gunden beri dogum hikayemi paylasmak icin gun sayiyordum sonuda beklenen gun geldi. Ayin 16 sinda icimde bi his vardi bugun doğuracaksin diye herşeyim hazırdım bi evimin temizligi kalmıştı sabahtan temizlige başladım aksama kadar heryeri temizledim aksam yemek yedik eşimin bi işi vardi dışarıya cikmisti. Kizimla birlikte banyoya girdik saat 21.30 gibi neyse banyoyu yaptik ciktik ustumuzu giyindik kizimin saclarini tararken bianda bi su geldi bi türlü tutamadım ve surekli olarak geldi o anda telasla korkuyla eşimi aradim cabuk gel suyum geldi diye hemen aceleyle gorumcemi aradim suyum geldi napiyim diye beni biraz olsun sakinleştirdi. Esim ambulansi aramis o telaseyle ustumu degistirdim ama suyum hala gelmeye devam ediyor esim geldi iki eli bi papucta cok panik ambulans geldi gorevliler geldi abimin telasina gore sizi dogurdu sandik dediler esim benden panik hastaneye gittik herkes orda damar yolu neyin acildi dogumhaneye gittik bu arada bebegim tersti 39 haftaya yeni girmistik bebegin dönmesini bekliyorduk neyse alttan muayene ettiler ben bebek tersti dedim ebe geldi oda bakti 4 cm acikligin var dedi istiyosan seni normal dogurtabilirim dedi ben kabul etmedim tabiki ters bi bebek nasil normal dogar diye doktora sordular olmaz dedi hemen ameliyata hazırladılar sonta taktilar belden uyusturdular 10 dk sonra yavrumu kucagima verdiler benim dikislerim atildi ordan yogun bakima aldilar esimi cagirdilar yanima birbirimize baktik esim resimlerimi cekmis ona bakarak seviyorduk şurası sana burasi bana benziyor diye sevdik saat 23.30 dogum yaptim sabaha kadar yogun bakimda kaldim bebegimi getirdiler emzirdim dunyanin en guzel duygusu olsa gerek sabah oldu odaya alacaklardi hasta bakici geldi beni yataktan oyle bi kaldirdiki sanki canim gitti boyle bi aci olamaz normal dogum yapmis biri olarak sezenyan cok zor ve kotu bisey 3 gun hastanede yattim agri kesicilerle durdum evime geldim zor yürüyordum yatip kalkması cok zor oldu herkese tavsiyem normal dogum imkanınız varsa normal dogurun simdi cok iyiyiz cok şükür biraz uzun oldu ama hakkinizi helal edin herkese Rabbim kolay dogumlar nasip etsin💙💙
Betus93 Canan07 31 iz biz yaaa 28 den beridir yatiyorum yatakta. Ameliyat oldum bobrekten. Valla 28 hafta su gibi gecti de bundan sonrasi saliseleri bile sayarak gecmiyor😰hem acilarim agrilarim hemde her an bebisim erken doguma tekrar girecek korkusu😓