Merhaba güzel anneler,
30 haftaya geldik neredeyse ama hala isim konusuna karar veremedik. Ben anne tarafından yabancı olduğum için çocuğa bir Türk bir de yabancı isim koymaya karar verdik hangisi isterse onu kullansın diye. Ama hem yabancı isme gelecek yorumları hem de iki isim arasındaki fikrinizi merak ediyorum şimdiden teşekkür ederim hepinize 🥰🥰🌼🌼🤍🤍🤍