Nazendehanim daha once hamile olduğumu öğrendiğim günün ertesi günü kanamam başladı ve düşük yaptim kimyasal gebelik dedi doktor. Bütün aileme söylemiştim. Gercekten çok kötü bir durumdu. Sonra oglum oldu Allahima binlerce şükür. 2 bucuk yasinda şuan oğlumda ayağım burkulmustu hastaneye gittiğimizde doktor röntgen istedi ben reglim gecikti hamile olabilirim ama test yapmadım dedim kan testinde çıktı direk. Yani bu test olayından fazla anlamıyorum o yüzden acele edipte hayal kırıklığına uğramak istemedim ama sende haklısın tabiki canim