Mnk16 canım aynı durumu iki gündür yaşıyordum bugün de aynısı olunca endişe ettim su sızması falan sandım . Doktora yazdım ve hemen muayene olmaya gittim . Çok şükür bebeğin suyu gayet iyi dedi , mantar enfeksiyonu olmuşum . Bir ilaç verdi onu kullanacağım inşAllah geçer . Sen yine de bir gözük doktora ama korkma inşAllah öyle bir durum yoktur , en azından doktor bakınca için rahat eder enfeksiyon falan varsada ilaç kullanırsın canım .