9 aylık kızım var 3 buçuk aylık hamileyim emziriyorum doktor emzir dedi annem de emzirilmez diyor buğün eczaneden sormuş emzirmesin sütü zehirler demiş gıda zehirlenmesi olur demiş ve kızım 2 3 gündür pis pis kusuyor emziren anneler oldu mu bni bi aydınlatın