Jan91 Merhabalar 🌸 Acaba bu durumla karsilasan oldu mu, 3 hafta dir hic gecmiyor, fazla hareketli oldugumda yurudugumde daha fazla agriyor sag tarafa kasik, ama yurumek onemli oldugu icin yapiyorum, bebek te hersey yolunda en son doktor oyle demisti
Yigitelif Bendede oldu doktorumu aradım sordum hareketlerini azalt suyu bol iç kasilmalarin süresi 5 dj gecerse haber et dedi erken doğum riski olmasın dikkat et dedi sizde öyle yapın ama dediğiniz gibi idarar yolu enfeksiyonuda var galiba oda etkiliyo sizlerde de var mı acaba böle brsy koku yada renk değişimi?
Jan91 Yigitelif idrar tahlili yaptim, temiz cikti, enfeksiyon yok, aslinda sanci gibi olmadigi icin doktorum birsey yok dedi ama bende anlamiyorum hic gecmeyen bir agri hani surekli olan
Seyma_ck Jan91 bol su içmeye çalışın o zaman.Peki büyük abdeste çıkabiliyor musunuz rahat gaz varsa o yapıyor da olabilir.Benim de ara ara oluyo çünkü afedersiniz gaz çıkardıkça rahatlıyorum
Ecoli28 Ben de 28 haftalığım, 3 gündür karın ağrısı yaşıyorum 🥺 acile gittim sancı çıkmadı, bol su içmemi söylediler dinlenince de geçmiyor, parol rahatlatıyor biraz 🥺
Jan91 Ecoli28 gecmis olsun ( su icmekte biktirdim zaten her 10dk bir wc gidiyorum, napcami sasirdim valla
Yigitelif Allah kolaylık versin inşallah hepimize gün geçtikçe bedenen de degisiyorz ufakliklarda şekil degistiriyo Allah sonumuzu hayır etsin🙏🙏🙏