Krakerim canım korkutmak istemem ama biraz önce aynı şikayetlerden ötürü hastaneden geldim .Ntsde sancım çıktı baya 2 gün hastanede yattım.Ciğer geliştirici iğne,serumlar,indivina mı ne tam hatırlamıom adını ama kapsül ilaç tedavisi uygulandı.Şükür şuan iyiyiz ama geran tetikteyiz erken doğum için.İnşallah sağlıcakla zamanında kucagımıza alırız yavrularımızı