Gizmaltay yaaa🤦🏻♀️ Bende sağmaya çalışırdım 1 en fazla 2 damla gelirdi onlarda çok bekledigi için dökerdik o yüzden süt veremedim şimdi allahıma bin şükür yetecek kadar veriyorum ama çok üzülüyorum ilk baş 3 gün küvezde kalır dediler geçen hafta çarşamba, bugünde birkaç gün dediler süre uzar diye korkuyorum