hcrelmli herkesin farklı durumlar bende gün içinde aşırı sertlik hissediyorum sonra geçiyor bazen aynı sertliği kasıklarım da hissediyorum bazen yarı oturur pozisyon uyuyorum. Psikolojik olarak da gerçekten insan endişeleniyor hangisi acaba diye fazlasıyla düşünüyor bu haftaya kadar araba kullanamaya devam ettim ama artık zorlaşmaya başladı