Merhabalar benim yükselen değerlerinden tekrar düşmeye başladı. Doktor da kendiliğinden düşük olacak dedi. Merak ettiğim bazı şeyler var.
4 haftalık henüz erken Bi gebelikti.
Kanama başladığı sıra hemen hastaneye gitmeli miyim ? Siz ne yaptınız o durumda acile mi gittiniz direk. Sonrasında doktorunuza gittiniz mi kontrol için?
Ayrıca erken gebelik olup düşük yapanların toparlanma süresi ne kadar oluyor ? İlişkiye ne kadar ara vermek gerekiyor?
Ve Bi sonraki gebelik için ne kadar zaman beklediniz.
Doktorumla görüştüm ama bazı şeyleri sormayı unuttum tekrar görüşünce bilgi alacam ama siz biraz bilgilendirirseniz sevinirim.