Bebeğe giden kan akışı bozulmadığı sürece doğuma almazlar merak etme. Aynı teşhis 28.haftada bana da koyuldu. Yarın 34.hafta olcam. Sadece 3 günde bir doktora gidiyorum o kadar. Ve bebek küçük doğacak, büyük ihtimalle kuvezde kalacak ama yapacak bir şey yok ona