Ozlemmmmm canım sezeryanda değilse laparoskopi sonrası ayak altıma sıcak su torbası koyduk ve eşim ayaklarıma ve belime masaj yapmıştı özellikle bele yapılan çok iyi geliyor sen yaptırabilirmisin bilmiyorım ama rezene çayı falanda iç umarım kısa zamanda iyi olursun ♡