Yesim96 evet canım bana da devletteki erkek demişti bi hafta sonra özel yüzde doksan kız demişti sonra her gittiğimde teyit ettirdim hep kız dediler özeldeki cihazlar daha iyi olduğu için biraz daha güvenilir olabilir ama bi hafta sonra tekrar baktırırsın daha net gözükür hem