Hilal_kacar Eslem_1 onu ben burda değilken kendisi yaptırdım ilk aşımı oldum ikinciye gerek yok diyor da onu yaptırırım sanırsam
Eslem_1 Hilal_kacar eşiniz mi diyor bunları ? Tıpçı mı nasıl hem aşı da hem de şeke yüklemesinde böyle yorum yapıyor 😀 doktorum 2 doz önerdi aşı tek doz etkili olmuyormuş zaten
Kubra_kocbug Hilal_kacar benim de bu hafta seker yüklemem var yaptırmıcam aclık tokluk şekere baktır cam kimse tavsiye etmiyor doktorum da ya şeker yüklemesi yaptır yada açlık tokluk şekere baktır dedi bende onu yapıcam ilerde cocukta seker cıkma ihtimalı varmış cocuklarda
Eslem_1 Kubra_kocbug bakalım benim doktorum ne diyecek sadece açlık tokluk şekerini de öneren var önermeyen de var anlamadım
Kubra_kocbug Eslem_1 genel anlamda herkes aclık tokluk şekerine baktırmamı öneriyor doktorum da yaptırmak zorunda değilsin hangisini istersen onu yaptıra bilirsin dediği için bende açlık tokluk şekere baktır cam
Eslem_1 Kubra_kocbug doktorunuz neye göre önermedi acaba genel olarak riskli bulduğu için mü yoksa sizin ultrason sonuçlarınıza göre bebeğin durumuna göre mi değerlendirdi acaba? Sanırım şeker yüksekse bebeğin suyunda da problem oluyormuş ya da bebek çok kilolu alıyormuş vs 🌸
Julide_01 T1996 merhaba ben 28 ‘inci haftamda çok hastaydım doktora gidemedim. Şuan 29’uncu haftadayım yaptırsam olur mu ?
Kubra_kocbug Eslem_1 doktorum önermedi değil cevremde kimse önermedi doktorum ya seker yüklemesi veya aclık tokluk şekerine baktırmam gerektiğini söyledi tercih benim zaten bunda zorunlu kılmıyor doktorlar doktorun hangisini istersen yapa bilirsin dedi