Merhaba hanımlar, ikinci bebeğimi bekliyorum 32. Haftadayım uygulama tahmini doğum tarihini 10 Mayıs çıkarıyo ama doktorum 1 Mayıs dedi gidince sorucam ama deneyimli annelere danışmak istedim. 40 haftayı aşıp 2. Sezaryen olan varmı? Zira 1 Mayıs bayram arefesi muhtemelen doktorum memleketine gider dönüş geç olur öne alırsak ta Ramazana denk gelecek kafam karışık yardımcı olur musunuz?🙄