ogrtmnanneee Tecrübeli anneler sadece merak için soruyorum cinsiyet tahmini yapabilir misinizzz :) 12+2 deyiz ama 13+2 görünüyor dedi doktorumuz . 2 resim yükledim bir tanesi görünüyor 🤷🏻♀️ 
ogrtmnanneee Ormanmeyveli daha önceki gittiklerimde hep normal seyrinde demişti ama inşallah bi aksilik olmaz kötüye yormak istemiyorum zaten 😊
ogrtmnanneee Zeyna27 yaa 🥰 içinizden mi öyle geçti yoksa ultrason görüntüsünden mi yorumladınız ? 2. Resme de baktınız mı bide 🙈
Zeyna27 ogrtmnanneee baktım 2 resime de ultrason da gördüğümü söyledim canım erkek hayırlısı olsun inşallah canım ❤️🥰
Demhat Zeyna27 bana da bakabilir misiniz Doktor emin olamadı 16 haftalık https://imgyukle.com/i/EzaU1v
Zeyna27 Demhat ters pozisyon yaa yerim onu ben erkek gibi duruyor ama canım ters olmasaydı keşke daha önceki ultrason var mı acaba ❤️
Birkuzucukbeklerken ogrtmnanneee @Zeyna27 bize de bakar misin bana ters duruyor gibi geldi ama bi şansımı deneyeyim 🤣🤣 https://imgyukle.com/i/EKnqyb