Merhaba arkadaşlar 38+1 haftalığım bugün kontrolüm vardı doktorum cuma günü tekrar çagr dı alttan muayene edeceğim olmaz sa anestezi ye yollıucam seni dedi dogum cuma günü mü olur yani bana dogum için Kesin bşy demedi ama açılma olmazsa anestezi ye yollarım sabah 9 da erken gel dedi yardımcı olur musunuz