Herkese merhaba girip okuyordum hep o kadar cok korkuyordum ki doğumdan hep pozitif hikayelerle kendimi avutuyordum :) 15 Mart yani yarına sezaryen günü almıştık. Ama benim oğlum geçen hafta bugün gelmeye karar vermiş 🤷🏻♀️ 7 martta hiç bi belirtim olmadan tam da bu saatler de suyum gelmeye başladı başta akıntı zannettim ama git gide çoğaldı durmuyordu hemen doktoruma ulaştım ve hastaneye geçtim. Normal doğum benden cok uzaktı çünkü panik atağım var ve cok korkuyordum. Hastaneye gittiğim de 6 cm açılmam varmış ben hiç anlamamışım sadece bel agrim vardi oda son ayda zaten çoğaldığı icin dikkatimi çekmemişti. Doktorum doğum başlamış diyince napicaz dedim ve bi anda normal doğuma karar verdim. Tek yaptığım hata EPİDURAL oldu. Kimseye kötü örnek olmak istemiyorum her bünye farklı ama daha yeni kendime geliyorum bas agrim cok oldu eve geldikten sonra 2 gun hastanede kaldım bu bas agrisindan henüz tam geçmiş degil ilac kullanıyorum. Sunu söylemek istiyorum korkmayın kızlar Rabbim bi şekilde yardım ediyor ben yaptıysam eğer herkes yapar bebeğinizi kucağınıza alınca geçiyor herseye değer diyorsunuz 😍 Rabbim herkese sağlıklı doğumlar nasip etsin 🙏🧿