Kızlar merhaba. Bugun 38+2 yim doktor kontrolum vardı. İlkdefa alttan muayene yapıp çatıma bakcaktı. Heyecanlıydım. Bebiş 3000 kg. Alttan muayene edince çok değil ama az bi ağrı var. Tammemen yok desem yalan olur ama 3 saniye sürüyo. Normal doğum gösükğyor inşallah ters bişe gitmesse. 3 cm açılmam varmıs. Git eve bekle dedi. Suyun gelirse yada 10 dk da bir ağrın olursa gel dedi. Çok heyecanlı ve korkuyorum ilk gebeliğim. Dua edin ne olur 🙏🏻