Kızlar burda beni korkutmuslardı çatı muayenesinde bayilcak gibi oldum diye post açmıştı biri çoğumuz korkmuştuk bu sabah öyle stresli şekilde hastaneye gittim ki ilk defa cati muayenesi olacaktim o kadar korkuyordum ki ama ne aci ne birşey saniyelik işlem resmen saniyelik sürdü ve bitti bumuydu dedim kendi kendime canımda cok tatlıdır birde ben olduysam herkes olur :)))