Kaysi Ayın 12 sinde 50 grm şeker yüklemesi ile test verdik ama değerim 170 çıktı doktorum tekrar yapacağını söyledi ilk gebeliğim bu konularda bilinçli değilim bilgiisi olan yardımcı olabilir mi ?
okuyor Kaysi ilk seferinde 75 gr şeker yüklemesi yapıldı bana. Eğer 50 gr yükleme yapılır ve şeker yüksek çıkarsa mg artırarak testi tekrar etmek gerekiyormus.
okuyor Kaysi doktorunuz gerekli gördüğü için önermiştir. Şekeriniz varsa ve bunu bilmeseniz bebek için sakıncalı