mehtap28 hayır yapmadım 25 den sonra kıyafetlerini alıcam yavaş yavaş . 30 dan sonrada beşik bebek arabası kozmetik fln alıcam ben gebeliğimn başından beri para biriktirdim beni sıkmasın fln diye tırnak kadar çocuga alışveriş yapmak istemedim 😁 benim düşüncem bu Rabbim izin verir o günleri görürsek oğlumla İnşallah o haftalarda başlıycam