Beram w 17 ocak oğlum olacak insallah:) bende e-bebek indiriminden 1 10 lü 1 tane 5 li bi tulum birde alt üst pij takimi aldım.patikli alt zibinlar biberonlari tamam 2 tane biri 120 ml avent biri hediye geldi mamajoo 250 ml emzik aldım avent gece parlayandan muslin battaniye aldım hediye süt saklama poşeti patik battaniye var suanlik Annem de birer takım alır benim aldiklarimdan daha da kıyafet almaz biraz da ıslak mendil depolmayi dusunuyorum