Kızlar ya gebeliğimde 8+2 deym. Öyle bir uykum oluyo ki anlatamam açamıyorm gözümü. Yapılacaklar işlerim vs oluyo kılımı kıpırtdatmak bile istemiyorum. Uyuyorum uyanınca iyice sersem gibi oluyorum. Bunu yaşayanlar var mı varsa nasıl çözdünüz ya da çözebiliyo musunuz🙈