Merveerdmm Merhabalar ben 16+3 günlüğüm ancak hala bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum. Sizler ne zaman hissetmiştiniz? Nasıl hissetmiştiniz?
-PembePapatyam- Merveerdmm ilk gebelikse henüz erken canım. Uzandığında hissedersin ilk karnının alt kısmında sanki gaz dolaşıyo gibi damar atıyo gibi oluyo ☺️
kahvesever__ Merveerdmm daha erken hissetmeniz için ben 18+3 de hissetim bebekten bebeğe değişiyor o gerçi bazıları 20 haftadan sonda hissediyor
Kelebek66 Merveerdmm 16+3 cum canım 1 haftadir hissediyorum git gide yoğunlaşıyor hafif hafif hissetme dediğim kayma gibi sagdan sola gidiyor soldan sağa 2.ci gebelik bu arada