iki_melek_annesi Daha doğuma girmedim ama dün herşeyimi hallettim ilk doktorunuza gidiyorsunuz size kağıt veriyor onunla yatışa gidiyorsunuz pcr ve kan testi için 300 tl ödüyorsunuz doğum ücretinden düşünüyormuş sonra kan verip pcr testi veriyorsunuz 1 gün sonra çıkıyor sonuç en son da aneztezi uzmanıyla görüşüyorsunuz bu kadar çarşamba günü de 6 da gideceğim acilden girp yatışım yapılacak genel anestezi ile doğumum olacak inşallah ☺️