DAMLAM2018 yani ben 6 aylıkken yaptırdım iyiki dediğim hatta keşke daha erken yaptırsaymışım dedim bi ilk gün sanırım ağrılı geçti ağladı ama ikinci günü oynamalar dönmelere başladı sanki hicbişy yok kesilmemiş gibi yani hiç bişy anlamadık oldu bitti canm bncedee erkenden yaptır kendine ve oğluna yaptığın en büyük iyilik olur