asosyalbiri şu son ayımdayım 4.aydan beri vazelin ve arada bebek yağı kullanıyorum 36.haftadayım yani şuan , göbeğimi ve göğüslerimi düzenli olarak her gün vazelin kullanıyorum fakat göğüs uçlarına sürerken dikkatli olmak lazım göğüsü uyarmamak gerekiyormuş Doğumu başlatmasın diye , vazelin gerçekten nemli tutuyor bir gün boyunca , ne kaşıntım var ne çatlağım tabi çatlak biraz genetik çatlarsa yapacak bir şey yok ama ben vazelinin faydasını baya görüyorum tavsiye ederim