Ayni şey bugün benimde başıma geldi 39+0 da kontrole diye gittim doktorum suyumun azaldığıni söyledi benim kanala girmeye başlamış doğum pozisyonunda ama açılma yok nisanim geldi dün yumuşamaya başlamış ama herhangi bi sancı hiç çıkmadı. Eğer acilman olmazsa suni sancı onermiyorum boşuna eziyetten başka bişi olmaz senin için suni sancı açılmayı hızlandırıyor evet a hiç açılması olmayanlarda pek etki etmiyor dedi cumartesi gününe tekrar gün verdi 48 saat içinde doğum yapmazsan cumartesi günü hazirlikli gel gondermem seni dedi bakalım ne olacak, nasıl olacak heyecan dorukta.