Cyda-123 valla bu geriliği neye göre diyolar ben bişey anlamadım kimi doktor var diyor kimisi yok benimde 37 de 2600dü gerilik var biraz ama önemli olan kilo değil dedi doktor diğer doktora kalsa alcaktı sezeryanla bebeği halbuki kilo alımı devam ediyor 36da gittğimde 2200 gramdı mesela resmen insanı strese sokuyolar